Πέμπτη, Απριλίου 24, 2014

Η επιστροφή μου είναι...νόστιμη!Η αλλιώς πως και γιατί σε ξαναβρήκα.

Φουουου Φουουου....! 

Έτσι για τις σκόνες που σε είχαν σκεπάσει μικρό μου blog.
Αφού ξεσκόνισα, καθάρισα τις αράχνες στις γωνιές και έριξα ένα μίνι ρετουσάρισμα έτσι για το reload βρε αδερφέ...

Καλησπέρα σας!

Πέρασε καιρός από την τελευταία μας φορά μικρό μου blog. Και ο καιρός φέρνει αλλαγές και οι αλλαγές είναι περίεργο πράγμα. Σε είχα δημιουργήσει σε μια παράξενη στιγμή της ζωής μου και πραγματικά έκανες το ρόλο σου μικρό μου blog. Κι αφού σε χρησιμοποίησα σε άφησα στην ακρούλα και ναι για αρκετό διάστημα ξέχασα την ύπαρξή σου. Τώρα όμως...μεγαλεία! Σε θυμήθηκα πάλι ατιμούτσικο! Όχι δεν σε χρειάζομαι όπως παλιά αλλά βρήκα την ιδανική σου χρήση (τουλάχιστον για τώρα). 

Σε αναβαθμίζω σε "βιβλίο γνώσεων". Εξηγώ..Κάθε μέρα έχω παράξενες απορίες, ερωτήσεις, σκέψεις που όπως μου δημιουργούνται έτσι μου φεύγουν. Μια μέρα όμως (λίγες μέρες πριν) αποφάσισα να ψάξω την απορία μου. Και έγινε το θαύμα! Έμαθα κάτι νέο, πέρασα λίγη ώρα αποκλειστικά για μένα και ένιωσα γεμάτη. Θα μου πεις "σιγά μωρή" μια έρευνα στο ίντερνετ έκανες δεν ανακάλυψες τον τροχό!Κι όμως τον ανακάλυψα. Γιατί έχοντας μπει σε μια ζωή ρουτίνας όπου όλα τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά (θες η κρίση, θες η κοινωνία, θες που κυνηγάμε τα υλικά και έχουμε ξεχάσει την ουσία), άρχισα να νιώθω πως περνάει ο καιρός και ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα από αυτά που θέλω να κάνω. Κι επειδή δεν είμαστε για πολλά πολλά τουλάχιστον ας μαθαίνω κάτι νέο κάθε μέρα. Εγκαινιάζω λοιπόν μια νέα εποχή για σένα μικρό μου blog και μια νέα σελίδα για μένα αφιερωμένα σε ένα σκοπό.

1 ερώτηση κάθε μέρα + 1 απάντηση κάθε μέρα

Δεν με απασχολεί η φύση της ερώτησης, όσα δεν ξέρω είναι υποψήφια για την απορία της ημέρας. Από τα απλά, μικρά χαζά και καθημερινά που μου συμβαίνουν μέχρι κάτι που διάβασα, άκουσα, είδα και με προβλημάτισε. Τι έμαθα σήμερα λοιπόν;




Δεν υπάρχουν σχόλια: