Παρασκευή, Ιουλίου 11, 2008

Ότι αρχίζει ωραίο...

Επιστροφή στην καθημερινότητα, στην βαρεμάρα,στις υποχρεώσεις κτλ κτλ κτλ...Δε μπορώ να πώ οτι ξεκουράστηκα αρκετά αλλά πότε δεν είναι αρκετές οι διακοπές.Αυτή τη φορά όμως είναι λίγο διαφορετικά.Θέλω να γυρίσω στη δουλειά μου,το προτιμώ να ξέρω τι έχω να κάνω και τι συνέπειες θα έχω αν δεν το κάνω.Ξεκάθαρα πράγματα.Θα ξεφύγει και το μυαλό μου.Θα αναδιοργανώσω τη ζωή μου.Θα πετύχω κανένα απο εκείνους τους ξεχασμένους στόχους μου.Θα σταματήσω να σκέφτομαι οτιδήποτε.Είδες που έχει και τα θετικά της η ρουτίνα;

Έχω αρκετά νεύρα αυτές τις μέρες.Πρέπει να κάνω κάτι,να ξεσπάσω,να ηρεμήσω.Το πιο πιθανό όπως με ξέρω είναι να το ρίξω στις χειρωνακτικές εργασίες.Πάλι θα βάψω τους τοίχους μου,θα αλλάξω τα κάγκελα στο χωριό μου,θα βάλω επιτέλους εκείνα τα κωλοπλακάκια που τόσο καιρό "δεν είχα χρόνο".Δε νομίζω να κάνει τίποτα βέβαια αλλά δεν χάνω και κάτι να το κάνω.Το πολύ πολύ να τελειώσω τις αγγαρείες μου και να αρχίσω να γκρεμίζω το σύμπαν γύρω μου.Όποιος έχει κανα μερεμέτι να κάνει ας επικοινωνήσει.Κάνω τα πάντα και συμφέρω.

Ανθρώπινες σχέσεις...Έχω κουραστεί απο όλο το παιχνίδι πια.Είτε είσαι τέλειος/α είτε κάνεις οτι σου κατέβει στο μυαλό με κίνδυνο να φανείς κωλόπαιδο πάντα θα χάσεις στο τέλος.Δεν έχει σημασία οτι και να κάνεις οτι και να πεις.Ναι είμαι απογοητευμένη.Δηλώνω αποχή για κανά εξάμηνο.Δεν οφελεί σε τίποτα.Κουράστηκα να ακούω λόγια και μόνο.Κρίμα στον επόμενο που πληρώνει τα σπασμένα των προηγούμενων μαζί,έτσι δε λένε;Αν όχι πολύ κακώς.

"Απίστευτο εσύ να λες αντίο είναι απίστευτο
που πάντοτε φοβόσουνα τ΄αντίθετο
που έτρεμες μη φύγω ξαφνικά
Απίστευτο εσύ να φεύγεις πρώτος είναι απίστευτο
να ξέρεις όμως είναι ανεπίτρεπτο
κι αν ακούω για θέατρο γενικά θα σκέφτομαι εσένα ειδικά"

Ψιλοάσχετο το κομματάκι αλλά με αγγίζουν οι δύο πρώτοι στίχοι..Τελικά καμιά φορά κάνεις αυτά που φοβάσαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: