Τρίτη, Ιουλίου 20, 2010

ΤΑ 37 ΕΙΔΗ ΟΡΓΑΣΜΩΝ

1.Γεωγραφικός : Εδώ ! Εδώ ! ή Εκεί ! Εκεί !


2.Θρησκευτικός : Θεέ μου !!!


3.Αυτοκτονίας : Πεθαίνω !!!


4.Δολοφονίας : Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!


5.Θετικός : Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !


6.Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !


7.Στιγμιαίος : Τώρα ! Τώρα ! Τώρα !


8.Επίπονος : Ωωχχχ ! Ααχχχχ ! Ωωωχχχ !


9.Του τρόπου Νο 1 : Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !


10.Του τρόπου Νο 2 : Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !


11.Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !


12.Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !


13.Μαραθώνιος : Φτάνω ! Φτάνω !


14.Τελειωτικός : Τελειώνω !! Τελειώνω !!


15.Της αγελάδας : Μμμμμμμμμμμμμμμ................


16.Της πάπιας : Απαπαπαπα .....


17.Οιδιπόδειος : Τι σου κάνω μάνα μου ;


18.Πατρικός : Παιδί μουουουου !!!!


19.Του μαμάκια :Μάνα μου , ώχου , μάνα μου !


20.Του ανοιχτοχέρη : Πάρτααα !!!!


21.Της Νατάσας : Αχ Κώστα , Κώστα ....


22.Του κάμπινγκ : σσσσσ.........


23.Της παντρεμένης : Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστα .


24.Της μοδίστρας : Σκίσε με !!!!


25.Του πλεονέκτη : Κι άλλο !! Κι άλλο !!


26.Της θρησκευόμενης : Άη - Γιώργη μου , καβαλάρη μου !


27.Του γιατρού : Πάρτα μωρή άρρωστη ...!!!


28.Της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου ;;;; Μωράκι μου ;;;


29.Του ανασφαλή : Σ' αρέσει ; Ε;;;; Σ' αρέσει ;;;;


30.Του περίεργου : Τι σου κάνω ;;; Πες μου ... Τι σου κάνω ;;;


31.Της ψυχρής : Λιώνωωωω !!!!


32.Της ψεύτρας : Τελίωσες καρδούλα μου ;;; Αχ και γω αχ ....


33.Της ψυχασθενούς : Με τρελαίνεις !!!


34.Του gps : Πιο πάνω , πιο πάνω ... Πιο δεξιά ... Εκεί ! Εκεί ανάμεσα ...


35.Της ξενέρωτης : Τέλιωσες ; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λιγάκι σοβαρά για τη σχέση μας ;


36.Ο βλάχικος : Ούι μάνα μ' .....


37.Ο Κρητικός : Ωφού ... !!! Ίντα μου κάμεις και με κουζουλαίνεις ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: