Σάββατο, Ιανουαρίου 31, 2009

Προειδοποίηση- η επίσκεψη σε αυτόν τον ιστότοπο μπορεί να προκαλέσει ζημία στον υπολογιστή σας!

Διαβάζω και ζορίζομαι με τα μαθήματα που μου έχουν απομείνει και λέω να κάνω ένα διάλειμμα,να κοιμηθώ λιγάκι να ξεκουραστώ και να να επανέλθω με φρέσκο μυαλό στις κοτσάνες που πρέπει να μάθω για να αποκτήσω "ανώτατη παιδεία" (άλλο ευαγγέλιο αυτό....)

Έχω κατεβάσει λοιπόν μια ταινιούλα εδω και μέρες και λέω ευκαιρία να τη βάλω να με πάρει ο ύπνος.Δε ξέρω τι ταινία είναι αλλά μου αρέσει να με αποκοιμίζει μια ταινία.Βλέπω λοιπόν πως μου λείπουν οι υπότιτλοι...Κάνω μια έρευνα στο "γούγλη" και .....

"Προειδοποίηση- η επίσκεψη σε αυτόν τον ιστότοπο μπορεί να προκαλέσει ζημία στον υπολογιστή σας!"

Όλα τα site που έχουν την υποψία ελεύθερης διακίνησης ελληνικού υπότιτλου εχουν λογοκριθεί!Ναι το ήξερα πως έχει γινει αυτό εδώ και καιρό αλλά -ευτυχώς- για την ελληνική διαδικτυακή κοινότητα υπήρχαν κάποιοι τολμηροί που συνέχιζαν να διαθέτουν υπότιτλους είτε μέσω site είτε μέσω προσωπικών blog.Πλέον ότι περιέχει την λέξη "υπότιτλος" μαρκάρεται ως απαγορευμένη σελίδα!Ήμαρτον!Τι μεσαίωνας είναι αυτός;Πάλι καλά που ζούμε σε δημοκρατική χώρα και έχουμε ελευθερία λόγου και έκφρασης!Άκου εκεί "προειδοποίηση λογισμικού κακόβουλης λειτουργίας"!!!Ναι δε λέω οι δωρεάν υπότιτλοι είναι πολύ επικίνδυνο λογισμικό...Ντροπή σας ξεφτίλες που το κάνατε αυτό.Γυρνάμε πάλι πίσω στα χρόνια της χούντας;Ντροπή και αίσχος!

ΥΣ) Αν μετά απο αυτό το post φάω κι εγώ καμμιά διαγραφή,θα επιβεβαιωθώ πανυγυρικά.Μόνο που δεν θα μπορώ να το γιορτάσω :(

Δεν υπάρχουν σχόλια: