Κυριακή, Ιανουαρίου 18, 2009

Νέα χρονιά;Ε και σε τι διαφέρει απο την προηγούμενη;

Αγαπημένοι και αγαπημένες καλησπέρα σας.
Μετά απο ένα μικρό διάλειμμα για...διαφημίσεις,επέστρεψα μόνο και μόνο για να διαπιστώσω για ακόμα μία φόρα πως όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν που λέει και ένα γνωστό τραγουδάκι.Οι άνθρωποι γύρω μου πιο τρελοί,πιο αηδιασμένοι απο τη ζωή και πιο μίζεροι συνεχίζουν να "πέφτουν" σε λακούβες είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά,η ομαλή καθημερινή ρουτίνα μου ανακατώνεται γιατί ο τάδε έκανε αυτό και ο δείνα το παράλλο και όλα κινούνται αργά και αυτοκαταστροφικά.Μια ευχάριστη αλλαγή φέτος είναι που δεν γκρινιάζω για την εξεταστική μου.Γιατί να το κάνω;Με τις ωραιότατες καταλήψεις που είχαμε (δυστυχώς ξανά) τώρα κινδυνεύω να χάσω το εξάμηνό μου.Θα μου πείς σιγά μωρέ και να το χάσεις τι έγινε;Λες και έχεις κάνει σχέδια για το "μετά".Αλλά και σχέδια να έχεις θα βρούμε ένα τρόπο να στα χαλάσουμε. (Πληθυντικός ευγενείας για τα στραβά και τα ανάποδα που με ακολουθούν από τότε που έμαθα να μπουσουλάω)

Ναι κρίμα που γίνονται όλα αυτά τα άσχημα γύρω μας,πόλεμοι,δολοφονίες,ακρίβεια...
Όταν φτάνεις στο σημείο που απλά φωνάζεις για να φωνάζεις και καταστρέφεις τα σχέδια και τα όνειρα των άλλων -πάντα στο όνομα της δημοκρατίας- τότε αργά ή γρήγορα θα πρέπει να σου αντιεπιτεθεί κάποιος.Θα έπρεπε το σύμπαν να φέρνει το σκορ στα ίσια.Και για τις δύο πλευρές.Δε ξέρω αν έτσι γίνεται,εγώ αυτό θέλω να πιστεύω.Και για το λόγο αυτό θα συνεχίσω να κάνω σχέδια και όνειρα και επιμένω να πιστεύω στην καλοσύνη των ανθρώπων όσο και να προσπαθούν να μου αλλάξουν γνώμη.Όλα ακολουθούν ένα αόρατο σχέδιο και καλώς ή κακώς κάποιοι θέλουν να το αλλάξουν αυτό.Δε με νοιάζει αν είναι καλό το σχέδιο ή έχει ολέθριες συνέπειες,δε με νοιάζει αν θα τα κατεφέρουν.Αυτό που με νοιάζει είναι πως όσοι φωνάζουν για το καλό της ανθρωπότητας έχουν σταματήσει να είναι άνθρωποι.Και γιαυτό απο σήμερα φτιάχνω νέα σχέδια,κάνω νέα όνειρα και σας προκαλώ να μου τα γκρεμίσετε.Γιατί το μόνο σίγουρο είναι πως όσο εσείς καταστρέφετε,τόσο περισσότερο εγώ θα φτιάχνω.Γιατί καμία δύναμη στον κόσμο δεν μπορεί να μου πάρει το δικαίωμα να φτιάχνω τον κόσμο μου,όπως θέλω.

1 σχόλιο:

KitsosMitsos είπε...

Πάλι καταλήψεις; Ως πότε; Γκρρρ
Τελικά το μόνο μυστικό όταν τριγύρω σου όλα καταρρέουν είναι να την δεις τρελίτσα. Γιατί αλλιώς ζήτω που καήκαμε.