Σάββατο, Δεκεμβρίου 04, 2010

Ευτυχία;; Φτου φτου σκόρδα!

Αχ..!Η ζωή μπορεί να γίνει όμορφη! Τι κι αν δεν έχουμε δουλειά, τι κι αν δεν έχουμε λεφτά (θα μου πεις πότε είχαμε;;) τι κι αν ο έρωτας της ζωής μας επιμένει να κρύβεται και να μας γλυστράει μέσα από τα χέρια μας;

Το σημαντικό είναι να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας. Τελευταία έχω συμφιλιωθεί με τα λάθη που έκανα στο παρελθόν, τα φύλαξα κάπου μέσα μου και συνεχίζω. Η αυτογνωσία μπορεί να σε ελευθερώσει σε απίστευτο σημείο. Κι άμα νιώθεις ελεύθερη τότε είναι που αρχίζεις να ζείς. Ακόμα και η καθημερινή μου ρουτίνα έχει άλλο χρώμα. Είναι πιο χαρούμενη. Είναι μια όμορφη περίοδος στη ζωή μου και ένιωσα την ανάγκη να την μοιραστώ με τον κόσμο.

Ευχαριστώ Ζωή που μου χαμογέλασες έστω κι αν είναι για λίγο. Αυτές οι γεμάτες στιγμές που έζησα και ζώ τις τελευταίες βδομάδες είναι ένας πολύ καλός λόγος να αλλάξω κι εγώ, ελπίζω προς το καλύτερο.

Φιλιά σε όλους σας!

1 σχόλιο:

KitsosMitsos είπε...

Χαίρομαι που χαίρεσαι!
Να κρατήσει όσο θες και λίγο παραπάνω.