Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 29, 2008

Τρικυμία στο μυαλό μου

Καλησπέρα και Καλή εβδομάδα!
Τελείωσα με εξεταστικές και λοιπές μεθόδους εξάντλησης νέων και σιγά σιγά αρχίζω να βλέπω πιο πέρα από διαβάσματα,σημειώσεις και προγράμματα..Έτσι....

-- Στην λατρεμένη ελληνική τηλεόραση έχει ξεκινήσει η νεα τηλεοπτική σεαζόν..."Μάχες" πρωινάδικων,μεσημεριανάδικων,δελτίων ειδήσεων και λοιπά ξεκατινιάσματα και πάλι μαζί μας

-- Πρωτάθλημα SuperLeague και η λαλακία επαναλαμβάνεται..Παράπονα για διαιτησίες, στημένα παιχνίδια,τραυματισμοί,γήπεδα που ΑΚΟΜΑ δεν έγιναν, από όλα έχει το μενού

-- Επιτέλους τέλος με συναυλιά Madonna.Τσουρέκια μας τα έκαναν..

-- Καλωσήρθες κρύο και χειμώνα γενικότερα..Αν έχει κρύο απο τώρα..μαμά μου τι έχει να γίνει φέτος..

-- Είναι ιδέα μου ή κάθε πέρσυ και καλύτερα με το παρκάρισμα;Ανάθεμα τον Ford που τα έφτιαξε τα ρημάδια,όσο χρήσιμα και να είναι.

-- Τελικά το μόνο σταθερό σε αυτή τη ζωή είναι ο ΟΤΕ...Κάθε μήνα η ίδια ιστορία..Καιρός να αρχίσω να μαθαίνω σήματα καπνού μπας και το κλείσω το ρημάδι το ακούστικό γιατί δε με βλέπω καλά.Κανα καλό ινδιάνο κανείς;

Χρειάζομαι λίγο ύπνο ακόμα είναι η αλήθεια.Τι να σου κάνουν 17 ώρες μόνο (!) ενω έχει κοντά ένα μήνα να κοιμηθείς σαν άνθρωπος;

Κι αυτό <ΓΑΜΟΣ> είναι άσχετο με τα παραπάνω.Το έβαλα γιατί όπως έμπαινε ο ήλιος το πρωί απο το παράθυρό μου πέρασε και ευτυχώς προσπέρασε μια κακή σκέψη από το μυαλό μου.."Ωραίος μήνας για γάμους ο Σεπτέμβριος" (ανατρίχιασα :P )

3 σχόλια:

molemou είπε...

ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ

Cookie είπε...

Γεια σου Ευη :) Ειδα τυχαια το αβαταρ σου σε ενα μπλογκ και μου αρεσε και ετσι περιεγη που ειμαι πηγα να δω ποια εισαι... και εσκασα στα γελια με το "Χακερ ημων" και τις μεθοδους αντιγραφης επρεπε να τις ειχα διαβασει πριν την εξεταστικη μου οπου απετυχα ΠΑΤΑΓΟΔΩΣ!!

Καλος σε βρισκω λοιπον... καλο μηνα!

KitsosMitsos είπε...

Λόγοι για τους οποίους αγαπάμε να μισούμε τον Σεπτέμβρη και τα παρελκόμενά του...