Παρασκευή, Οκτωβρίου 26, 2007

Απολογίες

Πως αποκαλείς ένα άνθρωπο που θέλει κάτι κατώτερο;
Κάποιον που χάνει και επιμένει να χάνει για να κρατιέται απλά απο κάτι
Τι ορίζεις κατώτερο για σένα;
Κάτι ηθικό και ψεύτικο στα μάτια μου ή στα μάτια του κόσμου
Πως αντικρίζεις στα μάτια τον εαυτό σου έχοντας χάσει την ψυχή σου;
Σκέψου τι ζήτησες όχι από μένα, από τη ζωή
τι πήρες και τι πλήρωσες σε αντάλλαγμα για μια πρόσκαιρη ευτυχία
ποιός έδωσε σε σένα αίμα και δάκρυ
Άξιζε ο πόνος για τέτοια αμοιβή;

Κλείνω τον πόνο μου σε λέξεις και με τούτες υψώνω τοίχη
δε νικήθηκες τότε στην πεδιάδα,θα σε νικήσω στο κάστρο μου
ή θα πεθάνω.
Εσύ όπλισες το χέρι μου,εγώ τράβηξα την σκανδάλη
και ο νεκρός μένει μπροστά μας ακίνητος
Ποιός θα δικάσει τη δική του ψυχή;
Ποιός θα μετρήσει τη δική του απώλεια;
Κι ύστερα είμαι ακόμα ελεύθερη, ζωντανή στη χώρα της ύβρης
κάνω οτι ξεχνώ και ξεγελιέμαι αλλά έτσι με τιμωρώ περισσότερο
για φόνο που δεν έπραξα,για έγκλημα που δε σταμάτησα
για ιδέες που δε στήριξα και για όλα όσα δεν έκανα.
Με απογοήτευσα και δε μου το συγχωρώ αυτό
φωτεινά βέλη εσύ και ο νεκρός μου
για να μη ξεχάσω ποτέ πόσο ανάξια φάνηκα.
Κι εσύ ακόμα δίνεσαι άχαρα σε αγκαλιές τάχα της λήθης
δωροδοκείς τις σκέψεις σου και μεγαλώνεις το μίσος μου
δε μπορείς να αρνηθείς τίποτα και δε μπορείς να ξεφύγεις

Είμαστε αυτά που κάνουμε. Όσο μεγαλύτερα τα λάθη μας
τόσο δυσκολότερη η επιστροφή μας.Κι όσο αργείς να επιστρέφεις
τόσο περισσότερο θα σε περιμένω. Δεν υπάρχει διέξοδος άλλη.
Ούτε για μένα.Ούτε για σένα.

Δευτέρα, Οκτωβρίου 22, 2007

Βροχή,χαλάζι κι έρωτας

Μέτα απο μια κουραστική μέρα γεμάτη εντάσεις και απογοητεύσεις, ο ιδανικός τρόπος να τελειώσει είναι πάντα μια βροχή..Σαν εκείνες που βλέπουμε στις ταινίες όταν ο πρωταγωνιστής γυρνάει σπίτι μόνος,ξεχασμένος και βρεγμένος μέχρι το κόκκαλο. Γυρνώντας λοιπόν σπίτι με μια παρόμοια κατάσταση και ψυχολογία, άρχισα να αναρωτιέμαι για εκείνες τις λεξούλες που αν και είναι απλά γράμματα στριμωγμένα το ένα δίπλα στο άλλο, δίνουν το κάτι διαφορετικό στη ζωή μας.Λεξούλες τύπου : έρωτας,φιλία,επιτυχία,άγχος,κατανόηση, ειλικρίνεια...Ωραίο θέμα βρήκα να με απασχολώ είναι η αλήθεια..

Κοιτούσα τη βροχή από τα τζάμια του λεωφορείου και άθέλα μου η σκέψη μου πήγε σε εκείνα που κρατώ καλά κλείσμένα μέσα μου, σε εκείνα που καταπίεζω είτε λόγω βλακείας, είτε λόγω ευαισθησίας, είτε πάλι γιατί δεν έχω το θάρρος να αντιμετωπίσω. Ξαναέζησα σε μια στιγμή πόνους, χαρές, πίκρες, επιτυχίες...Είναι άδικο να είσαι παιδί ακόμα και να έχεις μέσα σου κρυμμένη μια άβυσσο. Όλοι μας έχουμε είναι η αλήθεια. Αυτό που πονέσε πιο πολύ όμως είναι η φιλία. Πως δύο άνθρωποι πού επι χρόνια είναι η ψυχή του άλλου γίνονται μέσα σε μια στιγμή ξένοι. Δε πονάει όσο ο έρωτας ή πιο σώστα, πονάει πιο βαθειά από τον έρωτα. Δε μπορώ να μπω σε ψυχολογία κατανόησης ή στη διαδικασία τι έφταιξε, τι πήγε στραβά, που είναι τελικά τα όρια μεταξύ επιστροφής ή όχι. Είναι απλά άδικο. Και για τους δύο που εμπλέκονται στη σχέση "φιλία". Ίσως να είναι ένας ακόμα αστικός θρύλος η πραγματική φιλία σήμερα.

Όλοι μας, και βάζω και εμένα μέσα, έχουμε κάνει φιλίες καθαρά και μόνο από συμφέρον. Όλοι μας έχουμε πει το κατα τα άλλα αθώο ψεματάκι "πάμε για καφε ρε να τα πούμε". Το θέμα αλλάζει όταν με κάποιον έχεις μοιραστεί κεφάλαια απο τη ζωή σου. Ίσως να είμαι εγώ η παράλογη που σε τέτοιες περιπτώσεις νιώθω "χρησιμοποιημένη", ένα ακόμα σκαλί για να δείξει ο άλλος την πόσο γαμάτη ( και καλά ) προσωπικότητα έχει. Με υποτιμώ όταν λέω οτι νιώθω έτσι γιατί όλοι μπορούν να ξεχωρίσουν τα όρια. Που τελειώνει η ζωή και που ξεκινάει η φαντασία. Εγω δε μπορώ να κάνω αυτή τη διάκριση. Είμαι άνθρωπος που όταν κάτι σημαίνει για μένα δίνομαι ολοκληρωτικά. Μάλλον γι'αυτό σήμερα είμαι κάπως μελαγχολική γιατί η διαρκής υπενθύμιση των λαθών μας είναι σκλήρη. Λίγοι μόνο έχουν το θάρρος να παραδεχτούν ότι έσφαλαν και ακόμα λιγότεροι μετανιώνουν και ζητούν συγνώμη.
Έτσι μένουν οι αναμνήσεις του ανθρώπου που πίστευες ότι ήξερες και το κενό που αφήνει το γεμίζει η "εξέλιξή" του...Η εικόνα που βλέπεις όταν έχει κατακαθίσει η σκόνη. Το κακό είναι οτι αυτό που βλέπεις και που σε αυτό το σημείο είναι πολύ καλή προσέγγιση της αλήθειας, είναι κάτι το οποίο σε αφήνει αδιάφορο αν δε σε γεμίζει μίσος και απέχθεια.

Τελικά είμαστε όλοι μόνοι μας, χώρις αυταπάτες το λέω. Κανένας δε μπορεί να αγγίξει την εσωτερική μας μοναξιά και ειλικρίνα σήμερα απορώ αν το κατέφερε κάποιος να το δει σε μένα.

Σάββατο, Οκτωβρίου 13, 2007

Ο λάθος σύντροφος πράγματι σου ραγίζει την καρδιά

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα έρευνες, οι άνθρωποι που είχαν σταθερή σχέση είχαν καλύτερη υγεία από τους μοναχικούς. Μια νέα βρετανική έρευνα ωστόσο, έρχεται να ανατρέψει τα μέχρι τώρα δεδομένα.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό, Archives of Internal Medicine το άγχος και το στρεσάρισμα που δημιουργεί μια κακής ποιότητας ερωτική σχέση, αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

Συγκεκριμένα, τα άτομα που εμπλέκονται σε μια άσχημη και μη υγιή σχέση με συνεχείς διαμάχες, έχουν 34% περισσότερες πιθανότητες εμφράγματος από εκείνα που είναι μόνα σε αυτή τη ζωή ή έχουν μια ισορροπημένη σχέση.

«Η κατάσταση της καρδιάς ενός ατόμου, φαίνεται πως επηρεάζεται από τις άσχημες ερωτικές σχέσεις, καθώς οι αρνητικές πλευρές των σχέσεων αυτών σχετίζονται άμεσα με τα εμφράγματα της στεφανιαίας αρτηρίας», αναφέρει μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της έρευνας, Roberto De Vogli.

Οι ερωτήσεις τις οποίες υπέβαλλαν οι ερευνητές στους 9.000 συμμετέχοντες στην έρευνα, αφορούσαν στο αν αισθάνονταν ότι το ταίρι τους τους στηρίζει ηθικά, αν μπορούσαν να συζητήσουν μαζί του οτιδήποτε τους απασχολεί, και αν σε καθημερινά θέματα αισθάνονται ότι είναι δίπλα τους.

Ένα από τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα της έρευνας ήταν πως οι άνθρωποι που έχουν κακές εμπειρίες από μια σχέση τείνουν να τις μεταφέρουν και στις επόμενες σχέσεις τους και να επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη. «Φαίνεται ξεκάθαρα από την έρευνα πως αν και οι θετικοί παράγοντες των κοινωνικών σχέσεων προστατεύουν σε ένα βαθμό την υγεία του ατόμου, ο αρνητικός αντίκτυπος στην υγεία μιας άσχημης σχέσης είναι πολύ εντονότερος, ωστόσο οι περισσότεροι επιστρέφουν στα ίδια λάθη και αναπαράγουν συνεχώς τις άσχημες εμπειρίες τους», επεσήμανε ο Dr. Vogli.

Πέμπτη, Οκτωβρίου 11, 2007

Δεκατέσσερα βασικά σημεία που θα πρέπει να προσέχεις πριν γράψεις μία έκθεση


  1. Μην γενικεύεις ποτέ.
  2. Να είσαι περίπου ακριβής.
  3. Τα σχόλια σε παρένθεση (παρόλο που είναι ουσιώδη μερικές φορές) να αποφεύγονται.
  4. Απόφευγε τα κλισέ όπως ο διάoλος το λιβάνι.
  5. Μην χρησιμοποιείς συντομογραφίες κλπ.
  6. Ξένες λέξεις δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται de facto.
  7. Μη βάζεις ποτέ αποφθέγματα. Όπως είχε πει και ο Ράλφ Έμερσον κάποτε: «Σιχαίνομαι τα αποφθέγματα: μίλα μου με δικά σου λόγια».
  8. Οι συγκρίσεις είναι τόσο κακές όσο και τα κλισέ σε μια έκθεση.
  9. Μην είσαι φλύαρος. Μην χρησιμοποιείς παραπάνω λέξεις από όσες είναι απαραίτητες. Είναι υπερβολικό και δείχνεις ότι το παρακάνεις.
  10. Μη χρησιμοποιείς φράσεις αποτελούμενες από μία μόνο λέξη. Ποτέ.
  11. Η υπερβολή είναι ένα εκατομμύριο φορές χειρότερη από κάθε άλλο νοηματικό λάθος.
  12. Ποιος χρειάζεται ρητορικές ερωτήσεις;
  13. Η παθητική φωνή πρέπει να αποφεύγεται.
  14. Και ποτέ μην ξεκινάς μια πρόταση με ένα σύνδεσμο.

Τρίτη, Οκτωβρίου 09, 2007

Κλήρωση Κυπέλλου UEFA

Ολοκληρώθηκε στη Νιόν της Ελβετίας η κλήρωση της φάσης των ομίλων του

A’ γκρουπ: Αλκμάαρ, Ζενίτ, Eβερτον, Νυρεμβέργη, Λάρισα

B’ γκρουπ: Παναθηναϊκός, Λοκομοτίβ Μόσχας, Ατλέτικο Μαδρίτης, Κοπεγχάγη, Αμπερτίν

Γ’ γκρουπ: Βιγιαρεάλ, ΑΕΚ, Φιορεντίνα, Μλάντα Μπόλεσλαβ, Ελφσμποργκ

Δ’ γκρουπ: Βασιλεία, Αμβούργο, Ρεν, Διναμό Ζάγκρεμπ, Μπραν

E’ γκρουπ: Λεβερκούζεν, Σπάρτα Πράγας, Σπάρτακ Μόσχας, Τουλούζ, Ζυρίχη

ΣΤ’ γκρουπ: Μπάγερν Μονάχου, Μπόλτον, Μπράγκα, Ερυθρός Αστέρας, Αρης

Ζ’ γκρουπ: Αντερλεχτ, Τότεναμ, Χετάφε, Χάποελ Τελ Αβίβ, Ααλμποργκ

Η’ γκρουπ: Μπορντό, Αούστρια Βιέννης, Γαλατασαράι, Πανιώνιος, Χέλσινμποργκ

Σάββατο, Οκτωβρίου 06, 2007

Τα πέντε λάθη μετά το φαγητό

Όλοι μας έχουμε κάποιες σταθερές συνήθειες, οι οποίες έπονται της διαδικασίας του φαγητού. Πολλές όμως από αυτές είτε επηρεάζουν αρνητικά την υγεία μας περισσότερο από όσο νομίζουμε, είτε είναι βλαβερές χωρίς καν να το γνωρίσουμε.

Σύμφωνα λοιπόν με το περιοδικό Forma, μετά το φαγητό πρέπει να αποφεύγουμε τα εξής:

1. Κάπνισμα. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι ένα τσιγάρο μετά το γεύμα ισούται με 10 τσιγάρα.

2. Περπάτημα. Το περπάτημα αμέσως μετά το φαγητό δυσκολεύει την πέψη και την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών που περιέχονται στις τροφές.

3. Κατανάλωση παγωτού ή γιαουρτιού. Οι τροφές αυτές περιέχουν λευκώματα τα οποία δεσμεύουν το γαστρικό οξύ του στομαχιού, επιβαρύνοντας την πέψη.

4. Ύπνος. Ο ύπνος αμέσως μετά το φαγητό προκαλεί δυσλειτουργία στη διαδικασία της πέψης, η οποία μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικά προβλήματα.

5. Ντους. Το ντους αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στα άκρα του σώματος, μειώνοντας την αναπόφευκτα γύρω από την περιοχή του στομαχιού, επηρεάζοντας αρνητικά το πεπτικό σύστημα.

Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (4η Οκτωβρίου)

Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων διότι συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευθεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων που διαμορφώθηκε στο Παρίσι, το 1978:

Αρθρο 1: Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

Αρθρο 2: Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του για το καλό των ζώων. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδα, προσοχή και προστασία από τον άνθρωπο.

Αρθρο 3: Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική, πρέπει να γίνεται στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμία πρόκληση αγωνίας του ζώου.

Αρθρο 4: Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο - γη, θάλασσα, αέρα - και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου, ακόμη και αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς, είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη των δικαιωμάτων αυτού.

Αρθρο 5: Κάθε ζώο που, από παράδοση, θεωρείται κατοικίδιο, δικαιούται να ζήσει με τον ρυθμό και με τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.

Αρθρο 6: Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου, έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα. Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.

Αρθρο 7: Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.

Αρθρο 8: Οποιοσδήποτε πειραματισμός επάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός κ.λ.π. αντίθετα προς τα δικαιώματα των ζώων, εφ' όσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα, από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.

Αρθρο 9: Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

Αρθρο 10: Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων, για τη διασκέδαση του ανθρώπου. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα, αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.

Αρθρο 11: Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.

Αρθρο 12: Κάθε πράξη που προκαλεί τον θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί γενοκτονία, έγκλημα απέναντι στο είδος. Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.

Αρθρο 13: Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και στο σινεμά με θύματα ζώα, πρέπει να απαγορευθεί, και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.

Αρθρο 14: Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν από τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.

Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Τα κορυφαία 15 χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου Windows


  • Οι ζημιές από τα συχνά δυστυχήματα περιορίζονται από απελπιστικά αργές ταχύτητες.
  • Η οδική βοήθεια μυστηριωδώς γνωρίζει που βρίσκεστε και τι τρακάρατε πριν ακόμα τηλεφωνήσετε.
  • Σας επιτρέπει να στέλνετε ιούς με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους ηλιθίους που σας κάνουν σφήνες.
  • Σαφώς εσείς είστε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου -- αλλά ο σπασίκλας 17-χρονος ανηψιός σας είναι ο μόνος που μπορεί να καταλάβει πως να το οδηγήσει.
  • Μηχανικό πρόβλημα; Απλώς εκτελέστε ένα Ctrl+Alt+Κόρνα και το αυτοκίνητο θα αυτοεπισκευαστεί.
  • Ο "Γρυλάκης", ο ενοχλητικός γρύλος-κινούμενο σχέδιο, συνεχώς σας αλλάζει σταθμούς στο ραδιόφωνο.
  • Δεν έχει σημασία πόσο καλό είναι, αυτοί οι τεχνο-σνομπ με τα τσάμπα αυτοκίνητα Linux πάντα θα σας περιφρονούν.
  • Είναι φοβερά οδυνηρό να σταματήσετε σε βενζινάδικο που δεν ανήκει στη Microsoft.
  • Τώρα χρειάζεται μόνο ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ για να ξεκινήσει.
  • Όποτε βγαίνετε από το γκαράζ, ο μικρός συνδετήρας πετάγεται από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και λέει, "Φαίνεται πως πηγαίνετε στη δουλειά! Μπορώ να βοηθήσω;"
  • Πρέπει να επανεγκαταστείτε τη μηχανή μια φορά το μήνα.
  • Αφού παρκάρετε, τρέμει και τρίζει για κανένα δίλεπτο πριν σας δώσει το σήμα ότι είναι ασφαλές να σβήσετε τη μηχανή.
  • Παρά τις διαβεβαιώσεις της Microsoft, οι χάκερς μπορούν εύκολα να αποκτήσουν πρόσβαση απλώς χρησιμοποιώντας το χερούλι της πόρτας.
  • Δεν μπορείτε να το δανείσετε σε κανέναν. Πρέπει να αγοράσουν τα δικά τους.
  • Πρέπει να σταματήσετε στην άκρη του δρόμου, να σβήσετε και να ξανανάψετε τη μηχανή κάθε φορά που αλλάζετε CD.

Αν τα λειτουργικά συστήματα ήταν μπύρες

Μπύρα DOS: Απαιτεί από εσάς να χρησιμοποιήσετε το δικό σας ανοιχτήρι και απαιτεί, επίσης, να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες πριν το άνοιγμα. Αρχικά ερχόταν σε πακέτα των 8 κουτιών αλλά τώρα υπάρχει και σε πακέτα των 16 κουτιών. Ωστόσο, τα πακέτα είναι χωρισμένα σε 8 τμήματα των 2 κουτιών το καθένα και πρέπει να χρησιμοποιούνται ξεχωριστά. Σύντομα πρόκειται να σταματήσει η παραγωγή του, αν και πολλοί άνθρωποι θα συνεχίσουν να την πίνουν μολονότι δεν θα παράγεται πλέον

Μπύρα MAC: Στην αρχή έφτανε μόνο σε πακέτα των 16 κουτιών αλλά τώρα έρχεται και σε πακέτα των 32. Θεωρείται από πολλούς ότι είναι μια ελαφριά μπύρα. Όλα τα κουτιά μοιάζουν ίδια. Όταν παίρνεις ένα κουτί από το ψυγείο, ανοίγει αυτόματα. Η λίστα με τα συστατικά δεν βρίσκεται πάνω στο κουτί. Όταν ρωτήσεις να μάθεις για τα συστατικά, σου λέει ότι δεν χρειάζεται να ξέρεις. Μια σημείωση στο πλάι, σου θυμίζει να σύρεις τα άδεια κουτιά στα σκουπίδια

Μπύρα Windows 3.1: Η πιο διαδεδομένη μπύρα σε όλον τον κόσμο. Φτάνει σε πακέτα των 16 κουτιών και μοιάζει πάρα πολύ με την μπύρα MAC. Απαιτεί ήδη την ύπαρξη της μπύρας DOS. Ισχυρίζεται ότι επιτρέπει την χρήση αρκετών κουτιών μπύρας DOS ταυτόχρονα αλλά στην πραγματικότητα, μπορείς μονάχα να πιείς λίγες από αυτές, πολύ αργά και ιδιαίτερα αργά αν πίνεις την μπύρα Windows την ίδια στιγμή. Μερικές φορές, χωρίς εμφανή λόγο, ένα κουτί μπύρας Windows σκάζει όταν την ανοίγεις...

Μπύρα OS/2: Έρχεται σε πακέτα των 32 κουτιών. Επιτρέπει όντως την χρήση αρκετών κουτιών μπύρας DOS ταυτόχρονα. Επιτρέπει επίσης και την χρήση μιας μπύρας Windows3.1 την ίδια στιγμή, αν και κάπως πιό αργά. Διαφημίζει ότι τα κουτιά της δεν θα εκραγούν όταν τα ανοίγετε, ακόμη κι αν τα κουνήσετε γερά. Σχεδόν ποτέ δεν θα δείτε κάποιον να πίνει αυτήν την μπύρα αλλά η IBM (International Beer Manufacturer), η εταιρεία που την παράγει, ισχυρίζεται ότι 9 εκατομμύρια πακέτα έχουν ήδη πουληθεί.

Μπύρα Windows95: Πολλοί άνθρωποι όταν την δοκίμασαν είπαν ότι η γεύση της είναι θαυμάσια. Το κουτί μοιάζει πολύ σαν της μπύρας MAC αλλά η γεύση της είναι περισσότερο σαν της μπύρας Windows3.1. Έρχεται σε πακέτα των 32 κουτιών αλλά αν κοιτάξεις μέσα, θα διαπιστώσεις ότι το πακέτο περιέχει μόνο 16 κουτιά. Πολλοί άνθρωποι θα συνεχίσουν να πίνουν την μπύρα WIndoww3.1 μέχρις ότου κάποια καινούρια ή καλύτερη βγει στο εμπόριο. Η λίστα των συστατικών σε μικρά γράμματα στο πλάι του κουτιού, δείχνει ότι είναι σχεδόν ίδια με πολλά από τα συστατικά της μπύρας DOS, αν και η εταιρία που την φτιάχνει επιμένει ότι είναι μια εντελώς ξεχωριστή μπύρα.

Μπύρα Windows NT: Έρχεται σε πακέτα των 32 κουτιών αν και μπορείς να την αγοράσεις μόνο σε ποσότητες που γεμίζουν ένα ολόκληρο φορτηγό. Αυτό έχει φέρει σαν αποτέλεσμα, ότι πολλοί άνθρωποι ξεκινούν και αγοράζουν μεγαλύτερα ψυγεία. Το κουτί μοιάζει με το κουτί της μπύρας Windows3.1, αν και η εταιρεία που την παράγει έχει υποσχεθεί να το κάνει να μοιάζει περισσότερο με το κουτί της μπύρας Windows95. Έχει δρομολογηθεί και διαφημιστεί σαν "Βιομηχανικής Χρήσης" και προτείνεται για χρήση μόνο σε μεγάλα μπαρ.

Μπύρα Unix: Φτάνει σε διάφορες μάρκες με πακέτα που διαφέρουν από τα 8 έως τα 64 κουτιά. Οι πότες της μπύρας Unix δείχνουν μεγάλη αφοσίωση στην εκάστοτε μάρκα που πίνουν, παρότι ισχυρίζονται ότι όλες οι μάρκες έχουν σχεδόν την ίδια γεύση. Μερικές φορές, το δαχτυλίδι από πάνω, σπάζει όταν προσπαθείς να την ανοίξεις και γι αυτό πρέπει να έχεις το δικό σου ανοιχτήρι πρόχειρο γι αυτές τις περιπτώσεις, οπότε και χρειάζεσαι μια μεγάλη σειρά από οδηγίες ή έναν φίλο που έχει μεγάλη εμπειρία στην κατάποση μπύρας Unix για αρκετά χρόνια.

Μπύρα AmigaDOS: Η εταιρία έχει κλείσει εδώ και καιρό αλλά η συνταγή έχει αγοραστεί από κάποια μυστήρια γερμανική εταιρία, έτσι αυτή η μπύρα θα είναι εισαγόμενη από εδώ και στο εξής. Αυτή η μπύρα ποτέ δεν πούλησε ικανοποιητικά επειδή η εταιρία που την έφτιαχνε ποτέ δεν κατάλαβε την έννοια του μάρκετινγκ. Οπως και η μπύρα Unix, η μπύρα AmigaDOS έχει πολύ πιστούς και αφοσιωμένους πότες, οι οποίοι μάλιστα, φωνάζουν πολύ. Στην αρχή ξεκίνησε σε πακέτα των 16 κουτιών αλλά τώρα έρχεται και σε 32. Όταν αυτό το κουτί πρωτομπήκε στην κυκλοφορία, ήταν χρωματιστό και γυαλιστερό αλλά η σχεδίαση δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε, με αποτέλεσμα να μοιάζει παλιομοδίτικο τώρα. Οι πολέμιοι αυτής της μπύρας λένε ότι η μόνη του χρήση ήταν για να βλέπεις τηλεόραση.

Μπύρα VMS: Απαιτεί την ελάχιστη συμμετοχή από τον πότη, εκτός από το να ανοίξει το δαχτυλίδι και να την ρουφήξει. Ωστόσο, κουτιά έχουν παρατηρηθεί ότι σκάνε στο άνοιγμα ή περιέχουν εξαιρετικά άσχετα περιεχόμενα από αυτά της μπύρας.

Η πριγκίπισσα και ο δράκος

RnB: O ήρωας σκάει με κιλά χρυσαφικά πάνω του και τέσσερις γκόμενες που κουνουν ρυθμικά τους γοφούς τους. Καθαρίζει τον δράκο με uzzi και πηδάει την πριγκίπισσα.

60's rock: O ήρωας σκάει με μια κιθάρα και τραγουδάει υπέρ του αδερφού δράκου που πολεμάει τον απαρχαιομένο θεσμό της βασιλείας

Σκυλάδικο: Ο ήρωας σκάει παρέα με δύο λουλουδούδες, τραγουδάει τον καημό του στο δράκο που τον λυπάται και τον αφήνει να πάει στον πύργο, όπου και η πριγκίπισσα του κάθεται επειδή τον λυπάται.

Ελληνικό χιπ χοπ: Ο ήρωας με τον κολλητό του παίρνουν τον ηλεκτρικό για να δείρουν τον δράκο. Κάπου στην πορεία διαφωνούν για το ποιος είναι ο πιο τρου και φτιάχνει ο καθένας την δικιά του εταιρεία που έχει το συγκρότημά του και 3-4 φίλους του στα τραγούδια των οποίων βρίζουν τη μουσική του άλλου. Ένας από τους φίλους του ήρωα μαλώνει μαζί του και πάει στην εταιρεία του άλλου, ενώ ένας από τους φίλους του άλλου αποφασίζει να ανοίξει δικιά του εταιρεία. Οι οπαδοί των δύο συγκροτημάτων δέρνονται για το ποιος είναι ο καλύτερος.
Και ο δράκος ακόμα τους περιμένει

Ελληνική ποπ: Ο ήρωας φοράει χρυσαφικά, παλτό σαν προβιά και κρατάει μπαστούνι, παίρνει 3-4 φίλους του (ένας από τους οποίους είναι μαύρος) και σκάει με ένα κάμπριο. Προσπαθεί να μιμηθεί τον RnB ήρωα τόσο αποτυχημένα που ο δράκος πεθαίνει από τα γέλια και η πριγκίπισσα αυτοκτονεί πηδόντας από το παράθυρο για να γλυτώσει τη μαύρη της τη μοίρα.
Ο δίσκος του ήρωα πάντως γίνεται πλατινένιος.

Ατμοσφαιρικό/συμφωνικό metal: Ο ήρωας σκάει με τα πλήκτρα του και διαπραγματεύεται με τον δράκο-ατζέντη της πριγκίπισσας. Η πριγκίπισσα κάνει τα φωνητικά του συγκροτήματος του ήρωα και ο δίσκος τους γίνεται πλατινένιος.
Στη συνέχεια ο δράκος πείθει την πριγκίπισσα να εγκαταλείψει το συγκρότημα και να κάνει σόλο καριέρα, ο δε πρωταγωνιστής ψάχνει να βρει άλλη πριγκίπισσα για τον επόμενο δίσκο.

Deicide: Ο πρωταγωνιστής έχει μπυροκοιλιά και έναν ανάποδο σταυρό στο μέτωπο μόλις δεί το δράκο του πιάνει την κουβέντα...ανακαλύπτει πως και ο δράκος είναι άθεος και πως είναι τελικά δράκαινα...τέλος ο ήρωας τα φτιάχνει με τη δράκαινα και αφήνουν την πριγκίπισσα κλειδωμένη στο κάστρο...

Deicide-2: Ο πρωταγωνιστής έχει δει σε προφητικό όραμα ότι θα πεθάνει στα 33 οπότε μπορεί να είναι όσο μαλάκας θέλει και σιγά μη σώσει την πριγκίπισσα. Εδώ συνεντεύξεις δίνει για το συγκρότημά του σα να κάνει αγκαρία.

Blind guardian: ο πρωταγωνιστής εξημερώνει το δράκο, τον καβαλάει, παίρνει την πριγκίπισσα και πάνε να σώσουνε τον Frodo...

Lordi: ο πρωταγωνιστής πάει στο κάστρο πετώντας με το που βλέπει το δράκο τον αναγνωρίζει ώς το χαμένο αδελφό του, ανεβαίνουν μαζί στο κάστρο και ανακαλύπτουν πως η πριγκίπισσα είναι βαμπιρ (sboing!)

Green day: ο πρωταγωνιστής έχει μαλλί φυσικό καστανό, το είχε βάψει μαύρο αλλά πριν πάει να βρει την πριγκίπισσα το βάφει πλατινέ, μολις φτάσει στο κάστρο δινει στο δράκο να καπνίσει ενα απο τα τσιγάρα του ως ένδειξη φιλίας, ο δράκος μαστουρώνει και πέφτει πάνω στο κάστρο, το γκρεμίζει και σκοτώνει την πριγκίπισσα ο ήρωάς μας φεύγει τραγουδώντας το "wake me up when september ends"

Καραγκούνης: ο πρωταγωνιστής είναι μονίμως χαμογελαστός, φτάνει στο κάστρο τρέχοντας και με μια μπάλα παραμάσχαλα, όταν ο δράκος του σκάσει τη μπάλα πατώντας την πέφτει κάτω και ζητάει πέναλτι από την πριγκίπισσα (το ξέρω, λιγο άσχετο αλλα και παλι...)

Reggae: Ο πρωταγωνιστής είναι έγχρωμος και έχει μαλλιά ράστα τραγουδάει στο δράκο για τις αδικίες της ζωής με χαρούμενο τρόπο και τον πείθει να κάνει επανάσταση στο κατεστημένο των δράκων και να τον βοηθήσει να γλιτώσει την πριγκίπισσα

Ρεμπέτης: Ο πρωταγωνιστής είναι κοντός και έχει μουστάκι, μοναδικό του όπλο είναι ο μπαγλαμάς και έχει αποτέλεσμα αφού χορεύει το δράκο στο ταψί και σώζει την πριγκίπισσα για να τη βάλει να κάνει πιτες και να του πλένει τα σωβρακα...

HEAVY METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει πάνω σε μία Χάρλευ, Σκοτώνει τον δράκο, πίνει μερικές μπύρες και ***** την πριγκίπισσα

GRIND METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει, ουρλιάζει κάτι ακατανόητο για περίπου 2 λεπτα και μετά φέυγει...

EPIC METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει καβάλα σε ένα άσπρο Μονόκερο, αποφεύγει τον δράκο, σώζει την πριγκίπισσα και κάνουν έρωτα μέσα σε ένα μαγικό δάσος

POWER METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει και αρχίζει να χοροπηδάει κοροϊδευτικά γύρο από τον δράκο, ο δράκος νευριασμένος στην προσπάθεια του να πετύχει τον πρωταγωνιστή καίει την πριγκίπισσα, το κάστρο και το διπλανό χωριό, στο τέλος παθαίνει ανακοπή και πεθαίνει. Ο ήρωας φεύγει να βρει άλλες πριγκίπισσες.

TRASH METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει, σκοτώνει τον δράκο και ***** την πριγκίπισσα. Απλά και γρήγορα.

FOLK METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει μαζί με μερικούς φίλους του παίζοντας ακορντεόν, βιολιά, φλάουτα και πολλά ακόμα παράξενα όργανα, ο δράκος αποκοιμάται (απο όλο αυτό τον χoρό). Ο πρωταγωνιστής φεύγει χωρίς την πριγκίπισσα

VIKING METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει πάνω σε ένα πολεμικό καράβι, σκοτώνει τον δράκο με το τρομερό του πέλεκυ, τον ψήνει και τον τρώει πίνοντας κρασί από τον κρανίο του, βιάζει την πριγκίπισσα μέχρι θανάτου, λαφυραγωγεί το κάστρο και το καίει πριν φύγει.

DEATH METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει, σκοτώνει τον δράκο, ***** την πριγκίπισσα, την σκοτώνει και φεύγει.

BLACK METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει τα μεσάνυχτα, σκοτώνει τον δράκο και τον παλουκώνει μπροστά από το κάστρο... μετά σοδομίζει την πριγκίπισσα και πίνει το αίμα της σε μια ιεροτελεστία πριν την σκοτώσει... υστερα ανασκολοπίζει την ξεπαρθενεμένη πριγκίπισσα.

GORE METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει, σκοτώνει τον δράκο και σκορπίζει τα εντόσθια του μπροστά από το κάστρο, ***** την πριγκίπισσα και την σκοτώνει... μετά ***** το νεκρό κορμί, ανοίγει την κοιλιά και τρώει τα έντερα της, ***** το πτώμα για τρίτη φορά, το καίει και μετά ***** ότι έχει απομείνει για μία τελευταία φορά.

DOOM METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει, βλέπει το μέγεθος του δράκου και σκέφτεται ότι δεν θα τον νικήσει ποτέ, παθαίνει κατάθλιψη και αυτοκτονεί. Ο δράκος τρώει το πτώμα και την πριγκίπισσα... και είμαστε όλοι καταδικασμένοι

PROGRESSIVE METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει με το όργανο της επιλογής του και παίζει ένα απίστευτο σόλο για 26 λεπτά, ο δράκος αυτοκτονεί από βαρεμάρα. Ο πρωταγωνιστής πάει στο δωμάτιο της πριγκίπισσας, αλλάζει όργανο και της παίζει ακόμα ένα solo με όλες τις τεχνικές που έμαθε τον τελευταίο χρόνο... η πριγκίπισσα αποδρά και τώρα ψάχνει τον Heavy Metal πρωταγωνιστή.

GLAM METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει, ο δράκος γελάει με την εμφάνιση του και τον αφήνει να περάσει. Ο πρωταγωνιστής κλέβει το μακιγιάζ της πριγκίπισσας και προσπαθεί να βάψει το κάστρο με ένα πανέμορφο λιλά χρώμα.

INDUSTRIAL METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει φορώντας ένα λαδωμένο παλτό, κάνει χυδαίες χειρονομίες στον δράκο και συνοδεύεται έξω από την χώρα των θαυμάτων από τους φρουρούς ασφαλείας.

CHRISTIAN METAL: Ο Πρωταγωνιστής περνάει καθώς γυρνάει από την εκκλησία και τραγουδάει μία μελιστάλακτη μπαλάντα στον δράκο για το πόσο τον αγαπάει ο Ιησούς και ότι ο δράκος πρέπει να γυρίσει σε αυτόν. Ο Δράκος αλλαξοπιστεί αμέσως και πάει να εξομολογηθεί. Όταν η πριγκίπισσα προσπαθεί να "ευχαριστήσει" τον ήρωα της απαντάει ότι δεν κάνει σεξ πριν τον γάμο.

TECH METAL: Ο Πρωταγωνιστής παίζει ένα ολόκληρο τονικό riff αλλάζοντας ανάμεσα στα 11/16 και 13/16 με το αριστερό του χέρι καθώς χτυπάει μία αυξανόμενη χρωματική σειρά με το δεξί. Ο Δράκος παθαίνει ένα μαζικό εγκεφαλικό ανεύρυσμα και πεθαίνει. Η πριγκίπισσα πάει σε μουσική σχολή για να καταλάβει τι στο διάολο έπαιζε ο πρωταγωνιστής.

SPEED METAL: Ο Πρωταγωνιστής καταφθάνει με απίστευτη ταχύτητα, φρενάρει απότομα και καρφώνεται πάνω στον τοίχο του κάστρου, ο δράκος πεθαίνει απο τα γέλια.

ΚretanMetal: Ο πρωταγωνιστής φτάνει στο κάστρο, γ***αει τον δράκο, μπαίνει στο κάστρο απ' το παράθυρο γ*** την νύφη και την κλέβει..